radman007

تبلیغات در گوگل

0 گؤروش
یازار:‌

از ابزار هایی که در دیجیتال مارکتینگ است میتوان به طراحی سایت ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ،تبلیغ در گوگل ، سئو و .... یاد کرد که خیلی کوتاه به توضیح یکی از این ابزارها خواهیم پرداخت:

تبلیغات در گوگل یا GoogleAdwords چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد هنگام جستجوی کلمه یا عبارتی در موتور جستجو گوگل در نتایج جستجو لینک هایی که با واژه ی اختصاری Ad از دیگر لینک ها متمایز شده اند در ابتدا و انتهای صفحه نمایش داده می شود. کلمه Ad مخفف Advertise به معنی تبلیغات میباشد . این لینک ها در واقع سایت هایی هستند که با پرداخت هزینه برای تبلیغ سایت خود در صفحه نخست نتایج جستجو گوگل از سیستم تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز Google Adwords استفاده کرده اند، این سیستم تبلیغات  در گوگل نامیده می شود .گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است که می توانید توسط آن تبلیغ سایت خود برای کلماتی که مرتبط با کسب و کارتان توسط کاربران جستجو می شود ، نمایش دهید.

آردینی اوخو
سه شنبه 24 بهمن 1396
بؤلوملر :

سئو

0 گؤروش
یازار:‌

سئو SEO در لغت به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی در مفهوم به راهکارهایی که در جهت بالابردن رتبه سایت در میان موتورهای جستجو به ویژه گوگل پیاده سازی خواهد شد ، سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود. خدمات سئو در حد همین جمله تمام نمی شود، بلکه این نقطه از بهینه سازی سایت تازه شروع کار سئو سایت شما محسوب میشود. تکنیک هایی که برای سئو سایت اعمال خواهد شد میتواند منجر به صعود و یا نزول سایت شما شود، پس از همان ابتدای کار سئو لازم است که آگاه باشید سئو سایت خود را به افراد تازه کار در خدمات سئو نسپارید. تمامی رقیبان شما برای رسیدن به جایگاهی برتر در میان موتورهای جستجو و  افزایش درآمد شعبه آنلاین کسب و کارشان با شما رقابت میکنند وکسب وکاری پیروز خواهد شد که برترین جایگاه صفحه نخست نتایج جستجوهای کاربران در میان سایتهای مرتبط را کسب کند.

امروزه یکی از عوامل موثر در افزایش درامد کسب و کارهای آنلاین ، استفاده از خدمات سئو در اصفهان به منظور افزایش رتبه  سایت در نتایج جست و جوی گوگل می باشد. عوامل بسیاری در کسب رتبه بالا برای سایت تاثیر دارند که می توان با اعمال و رعایت کردن آن ها به راحتی سئو سایت خود را افزایش داد.
با توجه به رقابت تنگاتنگی که در انواع بازارهای کسب و کار وجود دارد، صاحبان کسب و کار باید به دنبال روش هایی همچون سئو در اصفهان باشند که بتوانند به راحتی خدمات خود را در دسترس مشتریان قرار دهند . هنگامی که مشتری به دنبال کلمه یا  عبارت کلیدی خاصی می گردد، گوگل با بررسی سایت های مرتبط با موضوع جستجو شده مطابق با فاکتورهایی که برای رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرد ، لیستی از نتایج جستجو برای کاربر نمایش می دهد . پس سایت شما برای حضور در این لیست که در واقع شامل سایت های معتبر از نگاه گوگل هستند باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

آردینی اوخو
سه شنبه 24 بهمن 1396
بؤلوملر :

دیجیتال مارکتینگ

0 گؤروش
یازار:‌

دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing یا تبلیغات اینترنتی به بازاریابی، تبلیغ محصولات، خدمات در بستر اینترنت و رسانه‌­های دیجیتالی گفته می‌شود. با دیجیتال مارکتینگ می توانید جایگاه شعبه آنلاین کسب و کار خود را که شامل سایت ، اپلیکیشن موبایل یا تلگرام و اینستاگرام باشد را ارتقا دهید . کسب جایگاه بهتر با خدمات دیجیتال مارکتینگ یعنی حضور پررنگ تر در بازار رقابت و جذب مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش فروش. صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف از شرکت های کوچک تا کمپانی های بزرگ می توانند به کمک دیجیتال مارکتینگ به راحتی خدمات خود را به طیف وسیع تری از کاربران ، به صورت هدفمند معرفی نمایند.  استفاده مناسب از خدمات دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی و گسترش آنها از طریق هدف گذاری و تعیین استراتژی مناسب ، می تواند موفقیت های چشم گیری برای صاحبان حرفه های مختلف به همراه داشته باشد.

رادمان از بهترین های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ارائه دهنده تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از ابزار های روز دنیا از جمله طراحی سایت در اصفهان به موفقیت کسب و کار شما می اندیشد.

آردینی اوخو
سه شنبه 24 بهمن 1396
بؤلوملر :